Thursday 2 September 2010

La maison d'Aureal

I've been to Aurel a small village in Provence for 10 days. Everything I saw,met,smelled,tasted there was totally amazing and beautiful. The ground was dry but there were full of green and lavender fields( unfortunately they were already harvested). The weather was sunny everyday and sometimes really windy, never rained it was totally different to London. I'm dreaming about visiting there again....
南仏、Aurelという小さな町へ10日ほど行ってきました。そこで見、出逢い、嗅ぎ、味わったすべてが驚きと美しさで溢れていました。大地は乾燥しているのに緑に溢れ、そしてたくさんのラベンダー畑がありました。(残念ながらもうすでに収穫されてしまってましたが)
天気は毎日眩しく晴れ、たまにひどく強い風が吹きましたが雨は一度も降らず、ロンドンとはまるで違う環境でした。またいつか訪れる機会を夢見つつ。。。

No comments:

Post a Comment